torsdag, oktober 16, 2008

Torsdag

Magnus, jag , lillasyster och mina 2 assnygga fastrar Ulrika och Mona (bloggare)
Lämnat flickorna... ska ut o gå nu med hundarna, sedan städa datarum eller så gör jag det först!!! Sedan innan jag hämtar flickorna kl halvfyra så blir det ett pass på monstret som min faster skrev... och ja Mona, skaffa en du oxå för den är verkligen bra och bara på en vecka ser och känner man att det ger resultat!!!! Så det tycker jag absolut att du ska! Inatt kommer Magnus hem... hörde inte av sig igår... kanske viktigare att sitta i en bastu med en massa gamla gubbar! Tycker att har man barn så får man allt lov att höra av sig och höra om läget... men aja! Hade viktigare saker för sig... och jag bryr mig inte :) Så nog m det! Ha en bra dag alla... på återseende!

2 kommentarer:

Wickans värld sa...

Ååh, ni var såå vackra!!

Anonym sa...

Vilket tjusigt par!! Då menar jag dom två till höger! Hi hi!Bara skämta, ni är de vackraste på bilden. Kram Lill faster