söndag, oktober 26, 2008

......

Snacka om en tråkig dag, hur lång kan en dag vara? Så sjukt trist jag haft. Tur att flickorna var så pass trötta att dom ville lägga sig m mamma o sova en bra stund, kl var då tre.. vaknade sex i paniiiik... middag! Blev en uppesittarkväll för flickorna. Men det gör ju inget då dom är hemma imorrn från dagis då dom har planeringsdag. Ska bli trevligt att ha en hel vardagsdag m flickorna... vi ska strosa kring ute här i byn. Förresten, på frdag har vi grillkväll m "byn" i stugan och på lördags nalkas det middag m några vänner och sedan utgång... trevligt trevligt =) Tänka sig at Magnus fixat alltsammans, han tycker nog att farten i mig blitt död och att jag är tråkig. För jag gillar att sitta hemma o bara mysa m familjen och äta gott o dricka gott tillsammans. Då med Vilja, Klara och Magnus... det är livskvalla vill jag lova :) Älskar fredag o lördagar tillsammans med mina barn o min man. Äta gott, äta godis och mysa framför tven till idol/ stjärnor på is. Det är mys på hög nivå då man får se vilja o klara svänga om i rummet till all musik... då mår jag bra! =)

Men men... en fest m mina polare sviker man ju inte alltid, det kan ju oxå vara trevligt! ;) Om det inte urartar, vilket det oftas gör *host host*

Inga kommentarer: