fredag, juli 31, 2009

tror jag håller på att bli sjuk!

Känner mig inte kry, tror jag är påväg att bli sjuk. Magen svajar, huvudvärk och allmänt slut i kroppen! Om det håller i sig så blir det en hemmahelg för mig... då får Magnus åka själv imorrn... tänker inte dra på mig någe skit i onödan nu då man blir ensam hemma efter Magnus semester.

Katten har släpat in 2 stora möss idag, blod på hela övervåning. Åkte och köpte en ny mopp eftersom att den förra gått av på skaftet (använder för mycket) Ser ut som om jag aldrig städar och att jag är en slarvfia... men jag damsugar minst 1 gång om dagen och röjer undan all skit som hinner samlas på bara 24 timmar, att städa driver mig till vansinne och då man inser att det är kvinnans lott i livet med hushåll och mat så har jag då inte dåligt samvete över att jag inte jobbar! Faktist inte, är hemma så pass mycket själv, varannan vecka är jag ensamståeende... då kan jag gott få skryta med att jag varken ids eller vill jobba! Ett jobb för mig är ett måste till mer pengar och mer stress i livet, vilket jag klarar mig utan! Något annat har väl inte gjort denna dag men dagen är ju inte slut heller för den delen! Fredag i all sin ära... dock en tröttsam dag, skulle nog behöva sova en timma nu då lix flickorna vilar. 2 alvedon först bara... ha en bra dag/helg! på återseende!

Inga kommentarer: