söndag, juli 26, 2009

sommar?!

Härliga sommar med underbart väder?! Inte mycket till sommar detta år.... ganska bra för mig som är gravid för direkt värmen kommer så kommer svullnaden och vätskan, vilket inte är trevligt! Så för mig kvittar det igentligen... Har jobbat på huset, nu väntar vi bara på våra nya fönster som inte kommer förns i september.

9 veckor kvar nu tills vårat knyte beräknar att kika ut ;) Inte länge kvar nu och nedräkningen har börjat... Har oxå börjat planera inköpen till flickornas ytterkläder i höst, blir en hel del då man har 2 barn... som är född tätt samman. Inte mycket Vilja kan avvara till lilla klara och Viljas kläder slits och jag måste köpa nytt. Tur man har en rik man då ;) eller hur det nu var. .. *host host* Fick riktigt bra med pengar denna månad... tänka sig att stämplingen ger så mycket på en heltid... inte illa pinkat!

Magnus åkte iväg m flickorna till farmor. Jag ska svabba av mig.... damsuga och sedan ge som förslag att åka ut till mamma o Göran för att fiska och grilla lunch....

Ha en toppendag alla! (håret blidde bra!!!)

Inga kommentarer: