tisdag, juli 07, 2009

Tisdag...

Har inte så mycket att skriva... vilket sjukt dåligt väder vi har!!! Inte skoj för barnen m en massa regn =( På med galonisar och ut ett litet tag... sitter man bara inne så blir ju flickorna mer vild än tam.... Tur att Vilja fick spendera dagen m farmor, behövs ibland... att få vara utan sina syskon och föräldrar. Nu då man är högravid ska jag ärligt säga att det faktist är ganska skönt att få vara ensam en stund... min högra sidan av kroppen vill inte riktigt vara med, och det är tungt att bära bebben :/ Har riktigt ont då jag vaknar om nätterna, borde införskaffa en ny bäddmadrass till sägen, vilket jag alltid säger då jag är gravid men det blir aldrig av! Men till veckan ska det bli... och en bra sådann!

Annars rullar det på i detvanliga... Gizmo har tagit semester och är hos min mamma o Göran, eftersom att dom blivit av med sin hund för 3 veckor sedan så tänkte jag att Gizmo gör det gott där nu då det är sorg i huset och min lilleman trivs så bra med Göran =) Magnus jobbar... jag ensam hemma, känns nästan som om hösten är påväg med detta väder, men bara solen tittar fram så blir allt nog lite trevligare. Har ju snart en gubbe som går på semester, hur trevligt blir inte det då?! ;)

Nu blir det kojan med boken och mina barn som ligger på pappas sida i sängen! Mys Pys!

Sov Gott!

Inga kommentarer: