torsdag, juli 09, 2009

feberspya

ojojoj.. vilken natt! vaknade av att storgumman min kräktes rätt på mamma, var nog pga febern.. för efter det har febern gått ner och hon mår bättre nu idag, vi fick sova till halvtio... det behövdes efter dessa 2 nätter :( helt slut! ska hoppa in i svabben så kanske man blir lite piggare... skulle så gärna knalla ut m klara, men det blåser och ett nytt oväder är på ingång. åska kanske... ser ut som det iaf men nu har ju iaf tvätten tårkat... atlas sitter i hundgården, den stackaren får inte mycket motion då magnus jobbar... kajsa springer ut och in i förtvivlan för att hennes kattungar stöter bort henne... hon vet inte riktigt vad hon ska ta sig till. dessa djur driver mig till vansinne ibland, och man undrar på vad man tänkte då man ville skaffa alla.... vet att min negativitet beror på min sluttamp i graviditeten, brukar alltid bli så. fast jag har ju 12 veckor kvar... men tiden springer iväg. ser ut som om vi ska hämta magnus i umeå... då blir det för mig att springa in på jysk och köpa en bäddmadrass... det inköpet bli inte onödigt, kan inte röra mig el vända mig i sängen nu om nätterna, kan inte ha det så i 12 veckor till. så det ska bli skönt.... att få sova riktigt!!!

ha nu en toppendag alla! ta hand om er!

3 kommentarer:

Fionas Krypin sa...

Hej vännen, vet precis hur det känns att vara åkarfru. Anders började jobba igår och sover också borta nu kommer hem fredag. Nästa vecka söndag till onsdag. Det är inte kul med alla uppgifter som läggs på en alla gånger, speceillt inte om barnen blir sjuka. Jobbigt för dig att inte kunna sova ordentligt pga bebben, hoppas det blir bättre med bäddmadrassen. Ha det bra! Kram /Stina

Ullis sa...

Ack ja! Denna vardag som kallas livet. Lycka till med sömnen och dina sötingar.
Kram

Mamam på vift sa...

Hoppas ni mår bättre och att kommande vecka blir en frisk vecka. Krram