onsdag, juli 29, 2009

Onsdag!

Idag har vi haft en toppendag.. vi har varit i långviksand och badat o solat... sjukt vad flickorna badade o plaskade runt! Dom älskar det! Klara blev så glad av att våga sitta i vattnet ;) Sedan åkte vi hem... åt köttsoppa, sedan tog vi all post vi samlat på oss under 6 månader, samt tidningen som kommer 6 dagar i veckan. Åkte till insamlingen, sedan köpte vi mjukglass och myste, sedan for vi hem, badade i badkaret... slappade framför tv, och bara njöt av varandras sällskap!

Nu ska jag prata färdigt m syster Erika på msn, sedan dra vidare in i duschen och sedan kojsa... blir det lika fint väder imorn så styr vi mot stranden!

1 kommentar:

Fionas Krypin sa...

Hej Ramona, jorå jag tror det är lugnt med bebben, det var bara en liten blödning, levrat blod just så pass att det syntes när jag torkade mig. Dock blir man ju orolig. Men imorse kände jag nog den lill*s första spark. Det måste bara ha varit det jag kände. Riktigt mysigt!Vi var också på stranden igår, troligen ska vi fara med båten till stranden idag också. Och imorrn blir det Lycksele djurpark, man måste ju passa på när det är finväder. Kram/Stina