måndag, juli 06, 2009

Godagens

Ojojoj.. gäsp! Flickorna ville kliva upp redan halvåtta! Bara att följa dom ner. Nu har vi ätit välling och badat Gizmo, han är risig i kistan.... fanns mycket att plocka upp i hans hundbur... hoppas att han blir bättre under dagen.

Inte så fint väder idag... funderar på vad man ska göra, kanske skulle hjälpa Magnus med att "doppa" planken i olja som sedan ska grundas innan dom ska sättas upp på huset. Ska slå han en pling och höra om jag får börja med det. Vill inte väcka han så jag väntar ett litet tag....

Det var gumboda i helgen... men eftersom att vi har mycket att göra m huset och nästan ingen ledig tid över till flickorna (hela familjen) så beslöt vi oss för att fara till Lycksele djurpark (eller jag) Så vi spenderade hela dagen där... till min besvikelse hade dollar store inte öppet längre än till 16 =( Så det blev ingen handlingen... men nästa gång. Måste ju säga att djurparken är ett riktigt bra utflyktsmål nu då man har en 2 åring och en 3 åring, vilket lekland dom har :) och vilken tur att dom har en pappa som är full i bus och gärna hakar på!

Nu ska jag göra dagen, börjar med tvätten!

Ha en toppendag alla!

1 kommentar:

Ullis sa...

Vad skönt med en härlig dag tillsammans på djurparken. den är så mysig. Ha det så bra. Kram