måndag, juli 20, 2009

Hur göra?

1
2

3


Ska snart klippa mig.. kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska klippa mig! Är trött på kvasten jag har efter alla graviditeter... håret är trött och slitet! Inte mycket till svans då håret är nytvättat och jag måste kasta i moose, spray för att få lite volym :( Finns en massa runtikring mig som har korta frisyrer och jag tycker alltid att dom är såååå fräsiga uppe på skallen... så hur göra? Ska jag bli en av dom el ska jag bara klippa topparna :/ Mamma säger... klipp dig inte!!! Du ska ha långa håret ;) Hehe.. men närmar man sig 30 + så tycker inte jag att en lång hästsvans är så fräsig.. är det inte fräsigare med en lite tuffare frisyr som passar ens personlighet... diggar hockyfrilla, men då torde Magnus dö! Aja återstår att se, men här kommer några bilder... ni kan ju rösta...

3 kommentarer:

Andrietta sa...

Hej min saknade syster! Jag tycker inte du ska klippa kort. Toppa bara håret. Du är så fin i långt. Saknar dig och flickorna! För mig har du/ni aldrig varit ett andrahandsalternativ...Som jag väntade! Sköt om er! Kramar!

Ullis sa...

Jag gillar nr 2. Ullis

Angelica sa...

Vart hittar du alla frisyrer? :)
Jag har också tänkt klippa mig men vet inte hur? :)