måndag, juli 27, 2009

dockhus...


Tjohooo... mamma o Göran åkte just. Varit här på kvällsfika, mackor samt kakor... inte illa tyckte Göran =) Jag älskar att äta på kvällen och trevligare blir det med lite sällskap!


Hunnit med en del i eftermiddag, städat, fixat tvätten, handlat och varit på andra varvet... var ute efter ett dockskåp till flickorna, men tyvärr så var dom sålda =( blir att köpa ett nytt till dom i julklapp då... eller kanske innan för Vilja tycker att det är så skoj m dockor (små) och dockhuset som står ute i sandlådan, lite slitet eftersom att det är typ 30 bast. Så ett nytt måste det bli....


Nu ska jag sätta mig och beställa från Jotex, gardiner och mattor till trappen. Mamma har tagit på sig att tapetsera köket och hallen nu då dom nya fönsterna sitter på plats i september... jag ska bara titta på eftersom att jag är m barn ;) Men måla boaseringen och taket ska jag!!!


Godnatt o Sov så gott i alla stugor! P O K// ramsan.

Inga kommentarer: