fredag, oktober 15, 2010

THE STUDIO FOTOGRAFERING IKVÄLL!

Ja ikväll var det dax för fotograferingen med Regina, Harriet och kanske Angelica. På The Studio i Umeå, så det blir ju spännande :) får se om man köper några bilder, är ju ganska dyrt! Men skoj iaf att få bli sminkad osv .... och se bilderna!

Klara åker lastbil m Magnus. Vilja och Hilding ska vara med faster idag... Så jag blev som barn och manfri. Blir jue perfekt så kan jag fixa med alla kläder osv.

Tänkte vara kvar i Umeå ikväll men jag torde åka hem med dom andra, har ingen som kan hämta mig och det går ju fruktansvärt lite med bussar ut hit i skogen, var inte direkt sugen på att gå genom hela skogen inatt alldeles ensam i mörkret, och döskraj för djur som jag är ;D

Ha en toppenfredag alla <3

2 kommentarer:

Fionas Krypin sa...

Wow, låter jättekul! Har länge velat göra nåt sånt. Vad kostar det? Hur lång tid tar det?
Ha en härlig dag! Kram/Stina

Andrietta sa...

Varför har du inte berättat tidigare om denna fotografering?! Shit vad kul! Önskar jag oxå fick vara med!

Klart du måste köpa bilder, kosta vad det kosta vill. Inte ofta man gör en sån fotografering. :)

Ring om du behöver klädråd.

Love U 2. Kram!