tisdag, oktober 19, 2010

det stundar en ny tatuering ;D me like !!!

Ja då var det dax för en ny tauering... ska ha stjärnor och blommor som går som en krans från axeln och ner mot bröstet. Min kusin ska göra den! Ska bara vänta och se när det blir, hoppas att han har tid snart :D får bli min egna 30 års present! Kommer att bli så bra så. Sedan så skulle jag vilja göra om den jag har. Vill inte ta bort tecknet som står för vinnare, men skulle vilja ha den större. Den har följt mig sedan jag var 18 år så den får stanna kvar. Har aldrig ångrat den, bara tyckt att den varit lite för liten då jag vill att dom ska synas o sticka ut lite!

Annars händer det inte mycket ... barnen är väl typ friska, iaf flickorna men jag har svinont i halsen och känner mig almänt utsliten ;( Hatar att vara sjuk och hatar att jag blir så lätt förskyld sedan jag fick barn. Skulle få lära mig att sticka sockar imorrn, men jag får nog avboka det då jag känner mig slö.

Godnight!

Inga kommentarer: