söndag, oktober 10, 2010

söndag

Så då har vi haft 1 årskalas för lillaman! :) lyckat och supertrevligt. Idag har jag haft min familj hos mig, alltid lika trevligt! och snart bor vi nära varandra, kan ju inte bli annat än bra! Ska bli skönt att slippa allt med detta.

Har fått veta en tråkig sak idag, en anhörigs pappa har gått bort efter en tid med sjukdom. Jag vet inte vad man ska säga ... man säger lixom, att det blir bra, han vilar i frid och du är stark! Spelar dom orden så stor roll just nu?! Jag sa, jag snurrar in allt ... vet igentligen inte vad jag ska säga, vad jag än säger kvittar för dig just nu, och mina ord kan aldrig ersätta det du känner. Men jag finns här ... om du behöver mig! Ställer alltid upp! Kan man säga, du måste vara stark?! Ska man verkligen måsta vara stark en sådan gång som man förlorat ett av det käraste man har, SIN PAPPA!

Jobbigt med livet .. man vet inte hur det slutarm, men man kan ju lixom hoppas att det finns något slags liv efter döden, iaf en liten känsla för den man är!

Sov Gott!

1 kommentar:

Andrietta sa...

Vad bra att kalaset blev lyckat! Trodde iofs inte något annat. :)

Resten av ditt inlägg var mindre kul. :(

Puss & Kram på dig sis!