fredag, oktober 15, 2010

hur gick det?!

Ja fotograferingen gick ju sisådär för mig .. jag var den av alla som inte köpte ett kort!!! jag blev inte nöjd m mina bilder och hade en stor jäkla finne, som dom inte sminkade bort :/ Men reggan fick sjukt fina bilder!!! Det kostar 825/ inklusive 3 kort. Eller 1700 kr med 10 kort och uppger du tio vänner + mobilnr så får du ett till kort på köpet. Jag har Uppgett både du Stina, och Andrietta, dom ringer nog upp er på nån dag och då får ni självaste fotograferingen gratis. Så ta med er vänner och far och ha trevligt ;D det tycker jag att ni ska. Jag skulle vilja göra om allt nån gång, för ser man på reggans bilder så kan man få superfina kort! Men mina blev sjabbiga som BARA den! Inte alls nöjd.

Nu ska jag sova och alla andra oxå!

Natti Natti!

Inga kommentarer: