tisdag, oktober 12, 2010

jag är en söderböna :)

Söderböna .. haha :) vilket uttryck syster, men jag tackar för den! Klart man ska våga lite då man lix får ta 2 par glasögon för priset av 1! Feg är jag inte... dom jag har nu är alldeles för intessägande. Så jag passade på att ta ett par som ger något slags intryck.

Har varit hos mamma, hon har fått hem sina nya glasögon. Hon tycktes se så dåligt i dom, jag provade dom. Ojojoj... vilka starka glasögon hon har! Provade hennes gammla, där var problemet, dom hon haft kunde jag se bra i. Hon har alltså haft för svaga glasögon, därav ovanan m dom nya. Tar 2 veckor att vänja sig... men hon kommer att bli nöjd om några dagar! Superduperfin var hon iaf i dom nya :)

Barnen är sjuka .. jag ska lägga mig så jag tar mig upp med husets lilla tupp som gal i sängen halvsex (spjälsängen) Han är morgonpigg. Inte alls som sessorna som sovit hela tiden till nio/tio ... bortskämda. Men nu är det slut med det ;D

Godnatt!

Inga kommentarer: