onsdag, juni 02, 2010

Har haft en trevlig dag. Kokat saft, bakat limpa, varit på lekparken med några andra kvinnor med barn från byn. Drygt bara att vilja fått inflamation i ett öga, blev hemskickad från dagmamman. Hoppas att det ger med sig så hon får bli frisk ... Annars har vi inte mycket i agendan. Att sälja huset, går inte som planerat. Drar nog ut på tiden ... men det kan man ju förstå. Mycket pengar vi vill ha för huset! Bara att vänta och göra det bästa av situationen. Ska iaf njuta av sommaren! Tänk att den är här .. och lika fort har vi höst, med regn o rusk! Men det är rätt mysigt det oxå.. vintern klarar jag mig utan! HAr varit en vintermänniska, tills iår då vi börjat elda med ved. Fyfan... för att bära skiten, lada den för att elda för att nästa dag traska i snöyran fram o tebaka till vebon. Man börjar elda vid sexsnåret (men gärna vid fem) för att ställa klockan på 03, för att fylla på pannan!!! nej det saknar jag inte!!!! vedervärdigt säger jag bara, för att sedan bara maxa graderna på 20-21 grader. I ett hus på 250 kvm. Det är kallt...

Nej nu svamlar jag!
Godnatt!

Inga kommentarer: