torsdag, juni 03, 2010

torsdag

Urs .. säger jag bara för denna dag! vedervärdig utan dess like, jag är på dåååligt humör. Magen är inte på min sida, så jag har införskaffat Losec, 14 dagars kur. Hade 2 magsår då jag flyttade ifrån Magnus sommaren -01. Antagligen dom som spökar .. nu efter allt med Hildings sjukdommar och stressen kring att sälja huseländet. Då det lugnar ner sig har jag tendens att bli sjuk och trött både psykist o fysiskt! Tur sommaren är här, så man får D-vitamin i överflöd. Hoppas att svullnaden går ner och att magen blir normal nu under dagarna, så jag får njuta av Magnus " hemmevecka" Har inget inplanerat ... Vi ska bara vara, vilket vi är duktiga på ;) Imorrn är det fredagsmys, på Lördga grillar vi alltid så imorn får det bli kebab m strips. Och mitt beroende.. Aioli, den e ju så sjukt goooood!!!! En stor tup går åt under, fredag/ lördag. Men har ju fett o sockerförbud på veckorna. Så på helgerna svullar jag till med god mat, godis, och vill det sig så kan det slinka ner ett glass rött eller en iskall öl! Gööötttt.....

Vi har ögoninflamation nu, eller 2 av 3. Det var ju mindre skoj. Men storskruttan är ju iaf på bättringsvägen men lilleman hade ju gott kunnat få slippa, men icket!

Nu ska jag bada, skrubba o smörja armar o ben med brun utan sol.

Hane tills vidare!

1 kommentar:

Anna sa...

Smörjde in mina blekfeta ben med brun utan sol igår...resultatet blev oroväckande hemskt. Har försökt bättra på idag men det ser sjukligt ut :S