måndag, maj 31, 2010

tristes

så fruktansvärt.. triiiiist det är att bo på ett ställe man vill flytta från. tror det kommer att ta en evighet innan jag får låsa denna dörr för sista gången... hade tankar på att det skulle gå fort men det är bara att glömma. fy o ve för det. kan verkligen inte rå för att jag känner som jag gör... men vissa saker gör mig verkligen bitter och negativ. försöker stänga av det som på verkar mig dåligt ... men blir ju påmind! typ hela tiden! inget jag rekomenderar. annars så har vi haft en bra dag. jag o lilleman har varit på fc och flickorna hos dagmammorna (världens bästa sådanna) toppenbra fröknar... och är glad för att vi inte bytte till dagis. gillar folk som inte påverkas av andra och som inte faller för grupptrycket. ikväll blir det en tidig kväll... ska lägga isäng barnen nu. ni månne ha det så bra tills senare...

Inga kommentarer: