söndag, juni 06, 2010

skratta eller gråta!? ja det är frågan!

Hahaha.. ja jag kan inte rå för det men vissa är verkligen hjärndöda i min mening. Fattar inte, hur kan dom inte förstå hur jävla mycket dom gör bort sig. Ojojoj... säger jag bara! och jag tycker att det bara är såååå pinsamt! Hela denhär grejen alltså börjar bli så patetisk. Kan varken skratta eller gråta, men ids inte heller bli förbannad för det är dom absolut inte värd! Undrar bara när man ska slippa eländet. Lär väl aldrig få göra det, och kommer säkerligen bli chockad många många gånger till! Brist på självinsikt hos dessa, inget annat! Jag har iaf självinsikt ... och vet att jag inte varit den finaste, lugnaste flickan. Men det står jag för .... En förjävla tur att jag är en "bra" "duktig" mamma, tar iaf hand om barnen jag satt till världen. Behöver ingen som gör det åt mig. Snälla väx upp!!!