söndag, juni 06, 2010

Vilken dag/kväll. En bilresa som slutade med ett trevligt samtal från min syster, nu är vi så sjukt intresserade av ett hus mitt i robban, dessutom på brännan. Nu kommer jag inte att lugna ner mig förns jag pratat med personen ifråga. Och jag ska hålla tummar o tår för att det blir som vi vill. Huset vi kikade på idag föll oss inte riktigt i smaken (tyvärr) det var sjukt fina rum och takhöjd utan desslike, och världens finaste kamin. Men mycket jobb som måste göras om vi skulle köpa det. Och det har vi varken tid, eller lust med. Vill bara vara. Måla och tapetsera räcker för oss. Huset vi vill ha står på ett bra ställe och det finns många barn där i våra barns ålder. Jag vill, vill vill..... Men kan inte avslöja mer! Säger bara att jag vill ;) Kan inte säga mer än att jag vill bort härifrån. Och önskar att det var idag, men det går ju inte. Allt tar sin lilla tid. Men solen ska skina igen. Innan nästa sommar hoppas jag iaf. Då börjar vi om med nya friska tag. Imorrn kanske det blir stan med Regina, Manne och Klara .... kanske Vilja. Får se. Magnus blir hemma med lilleman som e lite sjuker igen. Men ögoninflamationen har iaf givit med sig. Thanks!

Natti Natti!

Inga kommentarer: