tisdag, april 06, 2010

tisdag

Hej å Hå!

Nu känner man väl sig ganska frisk?! Iaf jag.. hoppas att flickorna inte kräks ikväll/inatt. Gör dom inte det så kan man väl säga att magsjukan är förbi.. Hilding har varit ruskit dålig i magen hela helgen, bara runnit igenom allt han fått isig. Tir att han inte matvägrat eller vattenvägrat.. då skulle han fort ha blivit uttårkad. Kikade in på lillasysters blogg... det blommar hemma hos henne. Nu känner jag faktist för att åka ner dit med Magnus och Hilding. Måste bara försäkra oss om att nöjesfältet har öppet ;) Jihaa... Och fixa barvakt åt flickorna, men det torde väl lösa sig.. om inte annat kan man ju höra med vilja o klaras gudfar, dexter... vi får se. Kanske mamma och Göran kan. Ska höra mig för.

Nu ska jag beställa en del barnkläder åt flickorna.

2 kommentarer:

Andrietta sa...

Jaaaa....kom kom kom! Till valborg? Jag är ledig då. :)

Kram kram kram!

Ullis sa...

PAssa på och möt våren i Sth. Skönt att ni har friskat på er. Kram