söndag, april 04, 2010

magsjuka

Säger bara en sak SKITPÅSK!!! Först fick jag o klara magsjuka, en lindrig sådann, sedan vilja och den var inte lika lindrig, jag har plockat spya på spya och tvättat och tvättat. Sedan blev hon frisk, sedan åkte lilleman på magsjuka, dagen efter blev det Magnus tur.. och han hade ingen trvlig kväll/natt kan jag säga. Sedan därimellan smittade vi lilla Manne :( skoj, men vi trodde att ingen var sjuk.... Sedan nu idag, ja på middag hos svärs börjar lilleman att spy som en gris.... och nu ikväll, vaknade Vilja av att kräkas... hur mycket som helst. Nu får det ju banne mig vara ett slut på detta! Tur då iaf att vi gör bort det nu innan alla kalas och dop. Men verkligen ingen idealisk påsk. Jag är trött och slut.... men det är så att vara mamma ibland. Det värsta är väl oron man sitter med i magen konstant då barnen är sjuka... och även då magnus är sjuk, jag har tendens att börja må illa av oro då dom jag älskar mäst av allt inte mår bra! Kunde jag så skulle jag ta allt...

Men nästa Fredag är det utgång, en välbehövlig sådann :) Ska bli så skoj att ta sig ut med Johanna och dom andra! Måste införskaffa en topp, syster har du ett tips!? ;)

Glad fortsatt påsk alla!

Inga kommentarer: