torsdag, april 08, 2010

tillbaka...

Hoppas att ingen tog illa vid sig igår av mitt inlägg .. men skrev bara så som det känns för mig ibland då Magnus inte är hemma. Man blir lixom ensam, ingen som hör av sig förrutom han då såklart =) annat vore väl underligt. Vill inte stöta mig med folk, men är en person som säger vad jag tycker och hur jag uppfattar saker och ting. Finns både det ena och det andra som gjort mig upprörd på slutet, men Magnus har övertalat mig att lägga den dåliga energin på det som är bra. och bara låta det vara för barnens skull... jag har lovat det och ska hålla det! Huvudsaken är att vi fem har det bra, och hör ni.. vi fem! Gud vilken stor familj vi är, jag har nog inte riktigt hunnit med i dessa svängar ;)

Natten, var faktist ganska lugn. Kräk innan vi somnade och då vi vaknade vid sextiden. Vi har sovit en stund nu på dagen. Nu äter vi 6 månadersvällingen (lillebrors) tror den är bättre för flickornas oroliga magar. Sedan blir det 1 glas vätskeersättning åt alla tre. Sedan ska vi gå ut... underbart väder idag! och man blir nog inte sjukare av lite frisk luft...

Imorrn hoppas jag på tjejkväll med Johanna och hennes vänner från skolan. Ska jag ha jeans eller jeanskjol, det blir kvällens stora fråga?! Brukar inte gå ut i kjol, men jag har köpt värsta snygga jeanskjolen som skulle passa till leggins.

Ha en toppendag!

2 kommentarer:

Jerry sa...

Be inte om ursäkt! Dom som tar illa upp känner dej inte, och om det ändå är någon som tar illa upp så har dom antagligen förtjänat det.

jea sa...

Tycker att det är bra att du skriver som du känner :) Hoppas du och barnen mår bra snart . Många kramar