torsdag, mars 19, 2009

Inreda... det är skoj =)

Har tagit en åksjuketablett mot mitt illamående som jag vaknade med halvsju... mår bättre men man blir ju supertrött och dåsig! Blir att kojsa tidigt ikväll (som vanligt) Fått mina sydda kappor från carolas... och det blev ju bara såååååå superfint i salen och tv-rum =) Jag nöjd... ska tapetsera om hallen och måla boaseringen, bara lönen kommer ;) sedan blir det att ta tag i inredningen i vårat "ny"tapetserat sovrum (2 år sedan) Det är så trist och kallt i det rummet... någon som har bra tips på vad man kan göra för att få ett lantligt sovrum? Ska måla sängramen vit men mer vet jag inte! Till middag blir det pasta carbonara.. mumma!

2 kommentarer:

Andrietta sa...

Jag efterlyser fortfarande en bild på din mage!

Plädar, kuddar, en fin fåtölj, mysig matta och belysning. Det är mitt tips till ert sovrum. :)

Kram på dig syster!

Ullis sa...

Mona har ngr bloggsidor om inredning på sin bloggsida. En del är det fina inredningar på romantisk lantmiljö. Ser fram imot bider på kappor och målningar i hall. God middag du lagat, älskar carbonara. Ha en trevlig helg.