måndag, mars 30, 2009

Här är jag i vardagen!

Halloj.... en evighet sedan, igen!!! Vad har jag gjort som haft så fullt upp? Jobbat och varit m familjen. Fått en ny tvättmaskin då den gamla pajde, fin karl som man har var snabb på att införskaffa en ny maskin, en som dessutom rymmer 7 kg =) underbart att få undan all tvätt i en veva! Med 3 flickor i huset, blir det en hel del att tvätta. Vilja älskar redan att byta kläder sisådär 3 gånger per dag. Hon har köpt sin första egna sminkväska med ett hello kitty läppglans, en hello kitty ögonskugga och sedan på obs var hon snabb på att köpa ett godis läppglans. Så gulligt av storasyster att köpa samma sminkväska och tillhörande saker åt Klara! Hon måste ju oxå få, fast i andra färger. Imorse sminkade jag flickorna, dom tyckte verkligen att dom vart fina :) Vilja stog framför spegeln i hallen, - asså hallå... kan vi fara nu och bada pappa, jag tar med mig min sminkväska! Haha.. sedan härmade hon mig , hur jag låter då vi ska iväg... kan ni komma nu, vi måste fara! - vänta jag ska bara ta på mig läppglans! hahaha... så gulligt!

Har bye the way fortfarande världens bästa man! Han har tvättat undan all tvätt och bandlyst mig från tvättstugan och den nya maskinen! *älska* är han inte bäst så säg!

4 kommentarer:

Andrietta sa...

Men hur söt får man va? Är så kul att läsa om ett vardagliga liv med era underbara flickor. De börjar ju bli så stora nu. Låter lite som "jag & du" när vi var små. :)

Mange är en fin karl. Du är lyckligt lottad!

Kram på dig älskade syster!

Mona sa...

Det ska börjas i tid det som ....ja du vet. Först tänkte jag hm en tjej till (när du skrev tre)men det förstås du räknade dig själv ;-)Det är inte bara du som har tur Magnus har väl tur som rår om er....kram från faster

Ullis sa...

Vilken lycka med en stor tvättmaskin, dessutom en karl som sköter tvätten. Vart har du hittat denna klippa? Vist är dom söta flickorna när de leke stor. Ta vara på tiden snart är de tonåringar och stjäl varandras smink eller värre ditt!! Kram till er alla.

Fionas Krypin sa...

Vilka gullungar ni har! Tack för tipset om Proviva Blåbär, det funkade jättebra här hemma mot magsjukan. Ha det bra! Kram/Stina