måndag, mars 16, 2009

ryggen duvet....


tralalalala.... hemmkommen från syster Regina, och jag vill lova er alla att hon har förtvinat nu under dessa 2 månader som hon legat i ryggskott!!!! verkligen det värsta jag skådat... smal som en sticka, men mor sa oxå inget ont som inte för någe gott med sig! ja.... i min familj ska man vara SMAL! och jag är inte en av dom smalaste, då menar jag på mammas sida. på fars sida har man former och man trivs med breda rumpor och stora tuttar som skriker hej :) men mina systrar är spinkisar och jag räknas som ganska stor.... jag gillar former, men gillar oxå icket så stora former. nog om det.... jag är med barn och äter som en häst, plussat 10 kg på 15 veckor ;) rund o goo :) haha... nu ska jag hänga tvätt för att sedan krypa ner.


natt natt! kramz till er alla!

3 kommentarer:

Anna sa...

Haha, den där bilden stämmer ganska bra efter ett par vinglas.

Andrietta sa...

Jag diggar oxå bilden! Det är den bistra sanningen Haha!

Men sis, så mkt mer kurvor än oss andra har du inte. Större byst men i övrigt är vi faktiskt rätt lika. Du får inte glömma att du snart satt tre barn på jorden. Det har inte jag. :)

Jag efterlyser en bild på din magen nu. Jag vill se! Jag diggar dig sis! Kram på dig!

Ullis sa...

Jag tcker du är väldigt vacker och har kvinnliga former precis på rätt ställen. Var stolt över din figur och njut av graviditetens månader. Ta en titt på era bröllopsbilder och titta på en knock out........DU! Kram till dig. Diggar din bild, precis så borde det vara.