söndag, mars 15, 2009

HÄRLIGA SÖNDAG!

Hur trött kan man vara.... öööö, jobbigt! Jag har jobbat hela dagen, vilket var trevligt för jag jobbade med trevliga tant Åsa =) Vill bli som hon då jag är 50 ;) Fräck kvinna.... som talar bondska!

Magnus och flickorna har haft en trevlig dag m skotern och vänner .. toppenbra! Mamma jobbar helger, men det är ju härligt att dom hittar på saker och har det trevligt! Har en mycket bra pappa till mina barn, kan säga att jag verkligen eller mina barn har en far som verkligen spenderar sin lediga tid tillsammans m dom och det sitter aldrig fast. Magnus ligger aldrig i soffan och slöar.. städa gör han inte men han gör ett jäkligt bra jobb med våra prinsessor, och det gör mig så lugn och lycklig! =) som sagt, jag och flickorna har det så bra tillsammans med han. Han ser efter oss och vill oss det bästa.... mmmm love it!

Nu ska jag duscha och sedan kojsa, ska bara hänga en tvätt först och snöra in en ny!

Pst... RÄTT LÅT FICK FÖRSTA PLATSEN I MELODIFESTIVALEN, VAD TYCKER NI?

KRAMZ!

1 kommentar:

Ullis sa...

Absolut rätt låt vann. Vilken tur du har med din man. Håller med om att det är viktigt att man tar hand om barnen och gör ngt roligt och bra med dom. Ha en bra dag. Kram