söndag, maj 23, 2010

MINA SKOR.

Har jag verkligen kastat en påse med alla mina sommar sandaler... det är ju skandal alltså!!!! och alla mina pums.... ååå så jobbigt det vart nu! Måste verkligen leta fram dom imorrn, kan ju inte ha gjort de. punkt o prick.

Hade visning på huset idag ... vet inte hur det gick/går. Fyra intresserade. och jag hoppas att det blir affär... vill verkligen börja om. Men det tar den tiden det tar.Så är det bara. Anna o Peter, hjälpte oss igår med att städa o fixa! Thanks... supertrevligt =) Jag o Anna har verkligen verkligen funnit varandra, vi har så otroligt skoj....

(anna frågar) - Ramona, vad vill du göra på en husvagnssemester?
(ramona svarar) - vet inte riktigt. du då?
(anna svarar) -Jag vill göra tre saker... 1, sola 2, äta god mat 3, dricka vin, dricka vin, ja, och lite mer vin!!! Haha... det är min humor. Eller som en annan sa!
- på veckorna är jag aldrig hemma och på helgen är jag full! så det kvittar... HUMOR PÅ HÖÖÖÖGNIVÅ! =)

NATT NATT!!!

1 kommentar:

Mona sa...

Hoppas att du hittade dina skor?

Ert hus måste väl gå att sälja det är så fint hoppas ni hittar något likvärdigt men på en ort där du/ni kan trivas.
Kramar