lördag, maj 01, 2010

lördag

ska krypa ner nu ... har en jäkla huvudvärk, misstänker att den kommer från nacken och ryggen så det blir spikmattan inatt igen. känner mig lika stel som en pinne!efter att magnus och flickorna varit på byns majbrasa så tog vi bilen ut till mamma, där var, erika, dexter, lisa, reggan, jörgen, manne, raoul, angelica,vincent, glenn, mamma och göran + alla hundar ... trevligt hade vi och dexter bjöd magnus på 3 öl, så han var nog rätt nöjd då vi åkte hem ;) kan tänka mig att det är gott med en öl efter att ha slitit hela natten m jobb och för att sedan komma hem till tokiga familjen ... nu sover alla gott men klara har hoooooosta, igen!!!! tänkte väl invänta och se om hostmedicinen hjälper, lite lönt att försöka somna, orolig mamma som jag är! men men... ska försöka, iaf lägga mig på spikmattan, nice! blev en promenad ikväll runt byn oxå, så skönt att jag tagit tag i motionen igen, livet blirr lättare! sov gott alla!

Inga kommentarer: