söndag, november 01, 2009

en dålig dag idag...

Ja jag är så sjukt trött. Nu kommer den berömda tröttheten efter att ha varit i gasen efter förlossningen, energin börjar dala och man hänger och sover direkt alla andra sover!!! Känner mig inte på så värst bra humör, med sjuka barn och emsam hemma. Känner väl just idag att min man är hemma alldeles föööööör sällan och slipper ta hand om eländet som alltid infaller på hans söderveckor! Är väl sådär lätt sur och störd idag och tål inte det minsta som går mot mig, idag är jag en dålig mamma, fru, dotter, syster, vän.... vill bara vara själv!!!

Jävligt fattig är jag oxå... inga pengar kvar och har inte ens fått pengarna insatt på mitt konto, är väl så där lagomt glad för att måsta använda göbbens börs en hel månad, avskyr att visa att jag inte kan ta hand om mig själv... mina pengar räcker aldrig till och jag spenderar allt jag har på sånt som jag borde låta bli.... fy vilket elände!

Nu ska jag ta mig en stooooor goooooood fälförtjänt snus och kasta mig i bingen!!!! det blir gött iaf :) Dagens bästa! Min ETTAN!

GodNatt!

1 kommentar:

Andrietta sa...

Ja, tyckte du var oförskämt pigg sist jag pratade med dig, med tanke på att du precis fått en liten till.

Tänk, du är bara 1,8 år äldre än mig och har tre kids att ta hand om. Galet! :) Du gör ett bra jobb där hemma syster.

Se till att bara bry dig om dig själv när du har egentid. Ta ett sånt där härligt varmt bad som du brukar. Häll i lite extra badolja, tänd några ljus och läs en tidning.

Sköt om dig! Kram kram!