torsdag, november 19, 2009

....

Ja ni får ursäkta mig... men är så sjukt trött, har faktist ingen ihopkänad tid att fundera på vad jag ska blogga om. Är m flickorna under dagen och är vaken mestadels under nätterna m lilleman... han vaknar sju, vaken fram till tre, fyra. Tur det är en övergångstid... vid 3 månader ska det ju bli bättre så det är bara att hålla ut och vara en kämpe. Men verkligen tröttsamma dagar... tur man får vissa "energitoppar" så man ids göra något här hemma.... och tur att jag börjat hänga på familjecentralen m robbans andra mammor, annars skulle jag nog däcka här hemma. Somnade nu ikväll... vaknade av att vilja väckte mig, klara låg på en dyna från soffan på golvet och sov =/ duktig mamma jag är! Nu kallar barnen... Ha en trevlig helg!

Krams!

1 kommentar:

vera sa...

Halloj!

När Mio hade sin skrikigaste period...Ont i magen och kunde inte komma till ro så började hon sova i overallen och mössan i barnvagnen,sövde hon fullt munderad och när hon somnat så öppnade vi upp overallen men hon sov i den hela natten med mössan,vi fick bara se till att hon hade d svalt i sitt rum...funkade för oss iaf,kan juh vara värt ett försök kanske.

trevlig helg