onsdag, februari 10, 2010

life is goooood!

Bytte just bild på bloggen... avslöjade röran här hemma! VTF, har 3 barn och alla under fyra år så det får läsarna leva med. Just nu bryr jag mig bara om, att må bra.. menar i min själ och arbetar på min hälsa. Har som mål att hitta en träningsform som passar mig och sluta röka! Ska köra bodypump på lördag och funderar på vattengympa med en kvinna från byn... pratade med henne på mobilen ikväll, efter drygt tre timmar blev mobilen överhettad och la av! Billigare att springa in då man lix passerar. Anmälde oss oxå till trävven m gobullar i byn... menar då bullen med mandelmassa o gogräddn ;) blir trevligt, och Magnus är hemma den kvällen så det blir ju trevligast! Ska kojsa nu... har varit mycket idag med huvudvärk + familjecentralen... således en trött mamma då värken kommer i skallen.. blir spikmattan inatt! Imorrn.. babysim och jag hoppas att det blir lunch med mammor + bebisar efter simmet :) min ide... och jag tror att några iaf nappade.

Sov Så Gott Nu Alla Där Ute! Det ska jag göra.... med alla 3 underbara stjärnor i min säng ;) (barnen) och katten Kajsa, så fyra stjärnor! Natt Natt!

livet e bra just nu!

5 kommentarer:

Ullis sa...

Ta bara inte i för mycket. Räcker med ngn aktivitet av fysisk träning. Måste hinna med själen också! Kram till dig och dina stjärnor.

Wickans värld sa...

Vilken härlig bild!! Har visst sagt det tidigare, men här kommer det igen - städa hinner du göra sen!! =)
Ha de gött o en trevlig helg (fredag i morrn!!! yeaaa!)

Mona sa...

Söt bild.Kram

Wickans värld sa...

Tack, tack! Johanna saknade just dig på bloggen! =)

Wickans värld sa...

Ja, jag saknar dig också här.... =)