söndag, mars 07, 2010

tjolavippen

Ja typ en månad sedan sist... har inte haft lusten till att blogga. Skrivandet har legat på is.... Händer ganska mycket. Jag ser som vanligt till att ha fullt upp, bara så jag är som person. Babymassage, babysim, tapetserar och målar för fulla muggar. Kallt har det varit oxå... sjukt vidrig kyla, men nu dom senaste dagarna har det ju varit våååår! Underbart att det snart är dax för vårkalas, för vilja och klara, och gubben såklart! Dax att börja baka... synd bara att grisen tar upp all plats i frysen. Nu ska jag framkalla lite fotografier.. tack vare lillasyster står det nya blommor i fönstret och det ska bli en vägg med svartvita fotografier, på tavellister. Måste säga att jag verkligen trivs med vita tapeter... nu väntar jag bara på carola som ska sy upp gardiner till nästan alla fönster på nedre plan! =)

3 kommentarer:

Anna sa...

Sen hoppas ja på bilder på nytapeterna osv :)

Andrietta sa...

Och fint blire! :D

Wickans värld sa...

Jag vill också se tapeterna!! Å sen alla gardiner!
Ha en härlig dag, verkar vara "vår" ute i dag också!