torsdag, februari 04, 2010

torsdag

slänger in några rader innan sängen. var ju på babysimmet idag och det var verkligen jätteskoj, lilleman älskade vttnet och det gick såååå bra efter det gjorde vi en sväng på lord där jag fyndade en marinblå kort skepparjacka, endast för 150 kr. tog kanske en lite för liten storlek, men med min viktnedgång så blir nog M för stort till sena våren eller till den kommande hösten. sedan åkte vi till mor lotta och lunchade.... hade beställt byxor från hellens... stog att man skulle ta 1 stl större än vad man brukar ha och med min otur blev det alldeles för stort så jag sänder absolut tebaka byxorna imorrn.... sedan hämtade vi magnus i umeå. många sedan.. men efter det blev det barngympa (jag passade på att vila) var så trött efter badet. nu har jag bara suttit och pratat m lillprinsen som sover nu... och nu ska jag göra mig redo för sängen och spikmattan ;) imorrn ska klara åka tradare m mgnus. vilja, hilding och jag ska till ånäset och köpa ett par skor jag suktat efter i 2 veckor, och nu har reggan köpt likadna.. då måste jag bara ha dom annars så kommer jag att må så illa då jag ser hon har dom, för dom är skitasnygga (ja skor kan vara snygga) sedn imorrnkväll, så tänkte jag faktist ta med mig vilja till nageltjosan... hon älskar sådant redan nu så jag tror verkligen hon uppkattar 2 timmar där medans mamma får sina gelènaglar :) kommer att bli en bra helg, trots att magnus jobbar på söndag. snart alla hjärtans dag oxå ;) trevligt!

1 kommentar:

Ullis sa...

Visst kan man bara ÄLSKA skor. Mmmmm:) Ha det så gott i helgen och hälsa familjen. Kram lill faster