måndag, februari 08, 2010

boddypump

Jiha... nu börjar jag att träna, följer med Kajsa på lördag.. boddypump! Det ska bli så spännande... kör kodition hemma på crosstrainern och motioncykeln jag hoppas att jag får hem imorrn ;) och styrke m Kajsa... kommer verkligen att bli skönt m denna alldeles egna tid.. och kroppen kommer att komma iform igen. Musklerna måste få komma tebaks... Har väll mer eller mindre förtvinat under denna graviditet och efter. Är väll rätt ok i viktkurvan.. men musklerna saknar jag. Blir första gången jag kör boddypump.. men jag tror att det passar mig :) Ett pass på lördagar kl halvtio, jättebra tid för då måste inte Magnus bli lidandes.. han vill ju oftast ut m flickorna på lördag och köra skoter och med den tiden slår vi ju 2 flugor i en smäll! Så allanöjda och glada.. sedan veckan då Magnus jobbar så passar ju vilken kväll som men veckan han är borta får man väll fixa mamma o Göran som BV och passar inte det så får man nöja sig med ett pass. åååååå... vill att det ska vara lördag nuuuu :)

Vägde oxå lilleman idag på fc, 7040 g 63 cm.. inte så liten längre. Men det skojiga i allt, var att då Vilja var 3,5 månad så vägde hon nästan 7200 g och var betydligt längre 67 cm, och lillskruttan Klara var vid fyra månader endast 6400 gram tung och 62 cm, tänk vad det kan vara olika!Vilja är alltså enligt krvorna min största bebis och klaragumman min minsta. Blir skoj att se om 15 år hur dom ser ut ;)

Nu ska jag njuta av mina barn!

3 kommentarer:

Andrietta sa...

Body Pump är helt underbart! Du kommer ha sån träningsvärk dagen efter att du inte kan tvätta håret. Jag lovar! Minns första gången jag körde det. Grymt resultat ger det, så kör på sis! :)

Dina små är inte så små snart. Sjukt vad fort det går. Kram kram!

Ullis sa...

Bodypump är kul och krävande. Ta inte i förmycket!!!!! Då har du ingen nacke kvar sedan. Du har väl lite problen med nacken och axlarna som mig. Så jag säger det använd endast stångens tyngd första gången annars kommer du inte att göra något de närmaste dagarna efter träningen. Och det vore synd!!! Ha en trevlig vecka med dina små älsklingar.

Andrietta sa...

Tror du skulle trivas som fisken på våra personalmöten. :) Jag hittade ett par jeans som är sååå snygga! Jag ska se om de kommer ut på webbshoppen så ska du få se bild på dem. Jag ska lätt köpa dem! Tror du skulle gilla dem du med. :)

Leggingsarna du köpt har jag med. De åker på ofta!:D Kram kram!