fredag, augusti 22, 2008

Syren


Lämnat flickorna på lokalen. Lämnade Magnus i Umeå igår för avresan till Jönköping. 2 kalas igår, min systerson blev sju år och Magnus systerson blev 13 år. Hämtade lillebror hos mamma, han ligger och sover i min soffa nu... han har nog varit uppe hela natten och kikat på OS.


Samma trista väder ute idag, jag som skulle ta och flytta om mina små syrenträd.... jag vill "påta" men med detta ruskiga skitväder blir det inte mycket av det =(


Ikväll ska vi på cirkus i Sävar, det blir skoj men jag undrar om Klara fixar att sitta still och sköta sig utan grin och skrik, det brukar bli spännande!!!! ;) men blir det jobbigt är det ju bara att åka hem.


Grattis Jennifer på 18-års dagen, kommer och hälsar på dig imorn med stoooooora paketet ;)


-vink -vink-

Inga kommentarer: