torsdag, augusti 28, 2008

jahöpp...

Då började man läsa idag... hmm.... ett tag sedan? JA det är ett tag sedan jag pluggade ;) men det ska nog gå bra bara man kommer in i banorna. Har just gjort läxan... duktiga jag fick fråga Magnus om hjälp!

Imorn äre Fredag, skönt med helg men på Söndag åker Magnus och jobbar.. trist trist trist men det går fort veckorna han är borta så det ska nog oxå gå bra.
Nästa vecka åker han till sthl men veckan efter äre min tur! ;) ska bli så skoj att bila ner dit med lillbror. Vi ska gå på grönan... blir kalaskul! Måste ta ledigt från skolan den fredagen eftersom att vi åker på Torsdagen.

I helgen vet jag inte vad det blir men det nalkas middag, inte för att jag är sugen men ibland äre bra att umgås m folk o fä... nästa helg, utgång med några glada kärringar o gubbar! =) kul kul!!! nån som hakar? hehe...

-lev gott-

Inga kommentarer: