onsdag, augusti 20, 2008

ONSDAG

Ska hämta mitt schema idag, blir spännande... kommer att få läsa mycket på hemmaplan eller lägga upp som jag vill eftersom att det inte är många som ska läsa det jag ska, så jag får typ tenta av!!! Men eftersom att det ligger på skoltid så har jag rätt att ha flickorna på dagis eller hos dagmamman så att man kan plugga ifred... låter ganska bra! =) Någon som ha ett tips på vilka språk jag ska läsa? Ska läsa 2 till våren, funderar på Spanska och Tyska..... men vet inte riktigt!

Magnus har farit för att lämna flickorna hos dagmamman, Klara inskolning och Vilja har sina 15 timmar. Blir en dag ensam m gubben, får skämmes lite, har blivit mycket av det på sista tiden ;) men man ska inte klaga, kär som man är kan man behöva den tiden!!! Haha....

Kanske blir Umeå, ska se om vi fyndar utemöbler på rean, jag vill ha trämöbler.. sådant som håller!

LEV OCH MÅ!

Inga kommentarer: