lördag, juni 21, 2008

pissdag...


ja lite nega får man ju vara ibland va? trött och slut är jag.... hade en superbra dag med vilja, johanna o lillgumman wilma .. riktigt skoj att få träffa dom och att fröknarna m stort V fick umgås men efter det så urartade eftermiddagen i ett stort tema "skit" blev trött av att bara fara hem... ibland tar skogen över och gör att man segar samman, vad det beror på vet jag inte men imorrn äre säkerligen betydligt bättre iaf! =) Blir i vartfall inte någon valpkurs, känner mig varken frisk eller sugen! Energin sitter i skogen på nån tall eller gran... ska leta den imorn då jag vaknar för nu ska jag sova... på soffan nära tven ;) känner för det, som förr i tiden...


hane gott alla sötnötar!

1 kommentar:

Fionas Krypin sa...

Hoppas du hittar igen energin i talltopparna!