måndag, juni 09, 2008

Söndagnatt i Junkis


Hoho... nu äre hög tid att krypa till kojsan!!! Men va gör man då man inte kan sova, jo man bloggar! ;)
Är jag barnslig eller vad... äre bara jag som är dödligt rädd för björnar?! Förstår inte, en granne gick ut i skogen ikväll m sin hund, kl var nio... min första tanke, men herregud, vad gör han då björnen kommer?! Alltså.. jag måste vara sjuk! Björn, björn o björn i min skalle... men hur fasen hamnade jag i skogen om jag är så skraj för dessa djur, för jag bor ju verkligen brevid urskogen!!! Vägen tar slut vid vårat hus sedan äre bara skooooog....


Var på valpkursen idag, eller valp o valp... Atlas blev 6 månader idag, så nu är han "unghund" hmm... drygt att han inte vill vara under mig i rang.... kampas o fajtas hela tiden!!! Jag får inte vika undan, även om han försöker o försöker få mig att göra det min stora gosse! Tänka sig att Magnus o barnen har en betydligt högre rang, jag är underst i Atlas lilla värld =( men jag återkommer med besked då jag fått han dit jag vill! Hursomhaver för er som inte vet så är Atlas min schäferhane. Föddes samma dag som Klara döptes, liiiiitttttteeee frääääänt.... haha! Jättesöt o jättefin är han men lagomnt kaxig och ivrig.


Blev en gomiddag hos svärmor i eftermiddag, för ni som inte vet så lagar min svärmor den godaste maten! Fattar inte hur hon lyckas m all mat, vare sig det är korv m potatis eller värsta pajen så är banne mig lika gott varje gång.


Magnus jobbar borta i v, trist =(

Vilja har hosta så hon ska få vara hemma imorrn o vila.

Klara tjurig... kanske en tand på G, vet ej!

och nu ska jag sova...
Denna bild, jag m älsklingen i Turkiet för 2 år sedan.. KÄRLEK!!!
natti natti!


Hare gött alla!

1 kommentar:

Fionas Krypin sa...

Hej Ramona, vilken härlig bild! Själv är jag ännu lite skraj för att lägga ut bilder, är lite rädd för galna gubbar och sånt...
Vilmer är också sjuk i feber och magsjuka på samma gång. Vad ska ni göra till midsommar förresten? Skulle vara jättekul att hitta på nåt tillsammans snart.