måndag, juni 02, 2008

Min dag!


Vaknade kl halvsex för att bege mig till växthuset i Bygdeå, är där o hjälper till lite på dagarna! Trevligt att jobba med blommor =)


Stina sminkade mig i helgen inför den stora dagen den andra augusti, blev riktigt bra! Nöjd som bara den... Tack Stina!!! Nu sparar man resan in till umeå på självaste "våran dag"


Magnus är ute med sin pappa o sågar ner storskogen.... blir bra det oxå! Svärmor har varit inne med mig och vi har haft en trevlig pratstund! Barnen har stojat på till kl halvnio, phuuu... dom som brukar krypa till kojs kl sju, nu kan dom inte somna för att dom är i gasen ;) Vilja ligger i Klaras säng och sjunger o busar! Måste palla mig upp och få dom till ro...


Onsdag el Torsdag blir det stan m svägerskan, vi ska införskaffa en del till bröllopet! =) Ska plinga syster Erika oxå och höra vem som anmält sig på sista anmälningsdagen!

Bilden är ett förslag på brudbuketten....

Ha det gott alla! Kramar!// Ramsan.

1 kommentar:

Fionas Krypin sa...

Hej, Ramona, vet inte om ankan har ringt och sagt till Magnus att vi ska komma på bröllopet. Tror inte han har ringt till Erika dock, vi är sugna på att komma och till 90 % har vi barnvakt på kvällen, det är dock inte helt säkert ännu. Buketten var för övrigt jättefin!