fredag, juni 20, 2008

Midsommar 08


Har haft en riktigt trevlig midsommar med några vänner och mina barn och såklart gubben =) Tackar för en trevlig dag/kväll tillsammans! Först käkade vi sillunch och sedan begav vi oss ut på midsommarfirande där barnen fick åka traktor, titta på djur och rida om man ville men det blev inte av... Sedan tog gubbarna en sväng m motorcyklarna och jag var hemma med S och pratade en massa om allt, riktigt trevligt att få prata av sig!!! Det kan man behöva ibland!!! Med en som förstår vad man menar ;) haha... sedan grillade vi och käkade tårta och pratade mera skit om allt möjligt, och vips så var kvällen slut... hoppas att vi snart ses igen! Bestämde att vi ska åka tillsammans på Åsele marknad och där ska jag o S vara barnfria (eller hur det nu blir) och bara göra av med en massa pengar! ;) blir skoj, vi måste se till att det blir av!!!


Imorn ska jag o V åka in te Robban för att träffa J o W, var ett år sedan sist så det ska bli riktigt trevligt. Sedan åker vi ut till min pappa o viljas morfar för att se hur dom har det i stugan.


På Söndag är det dax för hundkursen och sedan 30 årsfika, trevligt trevligt har man! =)


puss o kram och ha en trevlig midsommarnatt alla där ute! glöm inte dom 7 blommorna under kudden ni som inte funnit den stora kärleken!

1 kommentar:

Fionas Krypin sa...

Tack för igår, jättetrevligt hade vi och mycket god mat åt vi, tårtan var en storfavorit! Klart vi ska åka till Åsele, det låter kul, har ju bara hört talats om marknaden där man aldrig varit där, nån gång måste ju bli den första.