tisdag, mars 09, 2010

...

Varför blir jag så sjuk just dagarna innan, pms... eller är man bara en satakärring?! Inte bara jobbigt för alla andra.. är minst lika jobbigt för sig själv. Aja.. lotten av att bli kvinna.

Jag kommer faktist att lägga ut bilder då jag fått gardinerna, och min nya matta. Eftersom att jag verkligen fick det som jag ville denna gång =) Nu är det bara det att jag vill ha heeeela huset i vitt vitt vitt vitt vitt.... men det går ju inte! Faller nog inte vårat hus i stilen...

Nu måste jag verkligen krypa ner i kojan. Har en fruktansvärd skallebang... mina jävla bihålor gör sig påmind direkt jag får en liten bacill i kroppen, och det är så fruktansvärt frustrerande. Huvudvärk som bultar från tänderna, fram mot näsan, över pannan och oftast bara ena sidan på huvudet och i det örat! Inte kul inte...

Att ta BB, bilden idag gick bara bra.. På Hildings självaste 5 månadersdag! Tiden går fort. och jag äslkar att vara mamma och att få vara hemma....

2 kommentarer:

Andrietta sa...

Hoppas det är bättre med huvudet nu. Jag har oxå pms, så jag vet precis vad du menar med att man "inte bara är jobbig med andra, utan med sig själv oxå". Bara att ta smällen och njuta av tiden när man väl slipper den.

Du måste knäppa bilder direkt du satt upp gardinerna. Vill se, och kanske beställa jag med. ;)

Kram kram!

Anonym sa...

BB-bilden blev jättbra!!
FemalBalans är ett jättebra naturmedel, som bl a hindrat mig från att mörda min man!! Han säger tom att han ska gladeligen betala pillerna. Brukar beställa dem via nätet från Hälsorutan, men de ska visst finnas på apoteket nu också. Kan vara värt att prova!! =)
Gerit