tisdag, maj 19, 2009

Hemma hos mig!

Hoho... ekar tomt här, men vad gör man då man har en dator som är knas?! Försöker iaf att slänga in ett inlägg...

Hade ul 18/5. Allt såg bra ut och nu har jag gått 20 veckor. Kan inte fatta vart tiden far... och är så glad för att jag får må så bra! Trivs verkligen med denna graviditet och räknar varken dagar eller veckor. Därför hinner jag inte med då veckorna går så fort. Klart jag vill träffa våran lilla, tänk den dagen då Magnus kommer upp på BB med mina sessor för att hämta hem jag plus en till som ska leva med oss i familjen =) den dagen kommer man att vara sjukt lycklig! Att få se sina "småflickor" med sitt lillsyskon måste ju vara bland det bästa som finns. Att se barnets far hålla knösas för första gången är ju inte heller helt fel, då ser man hur sårbara alla vi är och hur nära lyckan kommer med alla tårar över att få hålla sitt kära barn för första gången.... det är en underbar känsla! Njuter verkligen av alla minutrar jag är gravid och ska ta tillvara på magen och känslan över att bära detta lilla knyte... man vet ju aldrig, kan vara den sista eller en bland dom första ;) Men 3 räcker nog ett bra tag!

Annars, varit på kalas i eftermiddag... superduper god mat! Vilket det ALLTID är då man äter m Magnus familj. Oslagbar mat.

Imorn fyller Klaragumman, eller vårat busfrö 2 år =) Tiden går fort.... ingen bebis säger alla! *host host host* Klara är mammas bebis, och i mina ögon kommer nog alltid mina barn att vara mina små bebisar! Bär och konkar på dom... och gör det så gärna och så länge jag får för dom! Kärleken och värmen man får av sitt barn är obeskrivlig, vare sig man har en bra eller dålig dag så finns dom där och dom är alldeles för lätt att ta förgivna!

Babbel babbel babbel... nu ska jag hänga tvätt och kojsa!

3 kommentarer:

Mona sa...

Du underbara lilla mamma är så rik med två sessor och en på väg! Ha en jätte bra helg och Grattis till Klara:-)

Johanna sa...

Vad fint du skriver!

Hoppas Klara hade en fin födelsedag! Kram kram!

Ullis sa...

Grattis Klara på 2 års dagen! Njut av din underbara graviditet. Denna mellan-trimestern är bäst. Kul att du skrev så fina rader. Kram till er alla.