torsdag, maj 07, 2009

Ang kommentarer och snokare!

La familja... angående kommentaren tidigare! Var nån som ifrågesatte hur jag höll mitt barn på kortet, tyckte att jag borde kunna hålla ett spädbarn rätt eftersom att jag har många syskonbarn och uppenbarligen skulle ha tränat m dom! Saken var den att jag skrattade då jag såg kortet eftersom att jag ser ovan ut men sådanna kommentarer från personer som bara är på min blogg för att snoka och gotta sig i vad andra har för liv undanbedes!!! Tycker att folk från denna kommun som vet vem jag är och bara är inne på min blogg för att snoka och prata om den kan skaffa sig annat att göra! Stör mig inte att folk läser min dagbok, men om man bara gör det för att ha någe att prata om kan man skaffa sig en egen blogg och skriva om sitt patetiska liv... jag har ett sådant bra liv m magnus och min familj, kan nog säga att jag har det så mycket bättre än många andra och jag är så glad för att just jag fick turen att dela mitt liv m magnus och det som kommer med det! Jag har det så bra och vet att många stör sig på att jag har det så pass bra som jag har det.... Skulle inte skänka detta liv till någon annan! Det behåller jag för mig själv och håller fast i det håååårt!

Tack alla fastrar och systrar och vänner för era fina kommentarer! Älskar er!

8 kommentarer:

Johanna sa...

Jag håller med dig.. Att skriva kommentarer anonymt sådär är bara tragiskt.. Att de orkar? Du är en klok kvinna du Ramona!

Ha en fin dag nu!

Kram

Anonym sa...

Hej! Jag hittade just till din blogg och har kollat runt lite. Varför har man valt att kommentera den bilden då du håller i din först födda. Det syns ju på lång väg att du håller upp henne så att hon ska synas bra i kameran. Jag tycker det var konstigt av den annonyme att kommentera detta. Hoppas ni har en bra dag! /Lina

*LillaVi* sa...

Hej på dej ...ja håller me dej till 100% men de finns vissa sjuka människor som e sååå fega o inte kan stå för sina kommentarer utan går in anonymt ....o sen ska dom bara snacka skit ....men tänk vilket tråkigt liv en sån människa måste ha som bara kan snacka skit om andra o sen gömma sej genom att va anonym ....så upp med näsan i vädret du e sååå mycke bättre & ta inte den skiten ;) de va ett jättefint kort ;) ha en bra dag ...

Crickan sa...

Att de orkar!!!*suck*

Mona sa...

Håller med föregående talare! Att de orkar *suck*
Kramar till dig och din kärlek till oss är besvarad ;-)

Andrietta sa...

Jag håller med alla andras kommentarer. Undrar egentligen vem det är som har ett så tråkigt liv att man har tid och ork att ens komma på tanken att påpeka en så fånig sak. Någon som verkligen måste leta med ljus å lykta för att hitta "fel"!

Du är bäst syster. Älskar dig! Puss å Kram!

Ullis sa...

Bry dig inte om dom! slösa inte negativ energi på dessa, då har dom vunnit och nått sitt mål. Låt det bara bero. Och lev ditt härliga familjeliv som du trivs i och är lycklig i.
Kram lill faster

Elin sa...

Bra skrivet! Håller med dig helt...Hoppas allt är bra med er =) Såg lilla Klara på vår förskola förra veckan =) Så söt hon är. Hade gott! Kram/Elin