tisdag, maj 05, 2009

Anonyma kommentarer!

Om man ska skriva kommentarer i min blogg så kan man ju åtminståne våga stå för vem man är, skrattretande m människor som törs säga vad dom tycker så länge dom kan vara osynliga! Du som snokar i min blogg, och skriver kommentarer om jag, och min familj.. du vet ju tydligen att jag har många syskonbarn... så då vet ju säkert jag vem du är, rör mig inte i ryggen eftersom att du inte törs stå för vem du är, så ids jag inte heller ta åt mig av dina kommentarer! Men är du bara på "min" blogg för att snoka och skvallra så har du inget här att göra....

Tacka vet jag ärliga människor som står för sina åsikter! Jävla fegskitar som slänger ur sig saker och sedan ska vara "hemliga" moget!!! Get A Life!!!

3 kommentarer:

Ullis sa...

Håller med dig fullt ut.!!!!!

Mona sa...

Hallå! Att vara bloggare kan vara jobbigt ibland ,,många fegisar i denna rymd .....Ha en bra dag/kramar

Andrietta sa...

Hmm....jag blir nyfiken på vad du fått för kommentar. Håller med dig jag oxå!

Skönt att du är frisk nu syster. Vet du, nu är det inte så länge kvar tills jag har semester. I juni kommer jag hem Hoppas du har tid för mig då. :D

Kram kram!