måndag, juli 21, 2008

Åsele och en massa annat...

Jaha då var det dax igen att trycka några rader för ramsans blogg ;) vad har hänt? Typ det vanliga, städa, laga mat, byta blöjor, vetrinärbesök m hunden som lyckats skada tassen, halva trampdynan borta, så här blir det inte några långa sommarprommenader inte.. måste vänta i några månader! 2 åringen säger bara, kan själv och inte farlig... (jobbigt) haha, men det är skoj att vara mamma, man går iaf inte upp i vikt av allt man trycker i sig för att få en sockerkick så att man håller sig vaken tills barnen kojsar! =) lillgumman "Beda" går tio steg hemma hos farmor o farfar men vägrar att ta 1 steg hemma, nöjd blir man då som mamma, bara att fortsätta att bära o tvätta söndriga knän spm dras i backen på gården då hon envist ska krypa runt i gruset! Aja, snart går hon nog hemma oxå =) Mer? gubben har haft semester i 2 veckor och på Tisdag tar han chefen (lastbilen) och drar söderut så han ser man inte till förns den 2 - a augusti kl tre då han ska infinna sig i kyrkan eftersom att han svarat JA! ;) det blir spännande...... att se om han kommer ;)

Idag har jag varit på Åselemarknad med trevliga vänner och barn, varav 2 av barnen var mina, busiga flickor har jag! Undrar huuuuurrrr det är möjligt att en 1 åring och en 2 åring kan vara så full i bus... är detta bara början? haha, Magnus deras far har fullt upp med att passa upp sina döttrar, dom har en väldans fin far... och jag har en bra gubbe, inte mycket jag behöver göra då han är med, som idag jag o S gick och spenderade pengar medans gubbarna A och M var med barnen, TACKAR KILLAR! trevligt att få knalla runt m S =) Vi har så mycket skojsigt att prata om! En trevlig dag... även om mina barn tar det mästa av all energi så är dom det finaste som finns och absolut det bästa som hänt mig! Tänk så bra jag har det, 2 underbara brudar, en snäll gubbe och en fin hund...

Nu ska jag sova!

Inga kommentarer: