onsdag, juli 02, 2008

Bröllopet!



Ja idag var jag i Umeå för att få bort lite saker innan bröllopet, hämtade ringen (är kär i min ring) provade min klänning för att den skulle fållas upp... och då jag tog på mig den insåg jag o butikstjejen att mina tuttar var borta... haha! jag har lyckats gå ner i vikt men hur ska jag kunna fylla ut klänningens överdel, blir att försöka sy in den snyggast möjligast (blir svårt men det går) måste dessutom stoppa bhn m en massa papper, eller finns det kuddar man kan köpa ;) haha, det tror jag säkert!!! Ja det var tipset jag fick iaf... Har dessutom vart förbi och kikat på en möjlig tårta till bröllope, dom har dessutom utkörning så man slipper ta på sig om man skulle få tårtan i backen =) då kan jag skylla på den som kör och tar hand om tårtan, då slipper jag skämmas! :)


Jamen det var ju lite om allt! Inte mycket men lite iaf... Saknar min lillasyster, trodde att vi skulle ses i veckan nu då gubben jobbar borta i sth, men vi är många syskon som ska hinna umgås m henne så tiden räcker inte alltid till... tyvärr!


PUSS OCH HOJ!


har förresten bestämt bukett nu, bilden ser ni ju där uppe, och gissa när jag fastnade för den? jo då jag och marielle såg den underbart underbaraste filmen i fredagskväll =) skitabra! SE DEN!!!

Inga kommentarer: