tisdag, december 15, 2009

stan! julhandla...

Jupps, imorrn blir det stan m svägerskan Angelica och hennes lilla Vincent som jag då är stolt faster till ;) Flickorna lämnar jag hos mamma min, och Hilding följer oss. Har en del på listan som ska skaffas... Magnus ska ha nya kläder till personalfesten på Fredag. Julklappar till han och några till barnen. Spikmatta till mig.. börjar bli panik.. vaknade inatt och exakt alla mina muskler krampade, det var verkligen helt sjukt obehagligt! Vafan har jag epelepsi han jag faktist tänka men mamma tror det beror på stress och drömmar. Ja riktigt sjukt och otrevligt iaf, plus att jag var sjöblöt i sovkläderna, alltså av svett :/ Urs säger jag bara....

Ska iaf bli trevligt m stan! =) Med nån annan än Magnus (förlåt darling) !!!

4 kommentarer:

Ullis sa...

Hoppas du får en trevlig dag på stan. Spikmatta kan hjälpa dig. Hur går det med Hilding pöjken?
Ha en trevlig dag i morgon. Kram

mila sa...

vet inte om jag får skriva här fast jag inte känner dig. hamnade på din blogg av en slump, är åxå umebo. Jag tror att det du känner av (som du sa under natten) var panikångest, det är jätteobehagligt, men som tur är inte farligt, men som du säger så beror det på stress, eller att man på annat sätt mår dåligt psykiskt.
Det är inte lätt att vara trebarnsmamma, kan till o med kännas som pest o pina första året men jag lovr dig att det blir mycket bättre sedan. när lillkillen börjar kunna roa sig själv o blir runt året så blir det på ett helt annat sätt. då får du lite mer av ditt liv tillbaka.ha en bra dag o en skön jul!! o glöm inte bort dig själv!

Johanna sa...

Det va kul att få se lilla Hilding, han va en riktig liten sötis! :)

ramsan sa...

Alla får skriva här på min blogg och du mila om du ser detta så tackar jag för ditt inlägg... känns skönt att nån ger mig förslag och sätter en förklaring på det som hände för det var riktigt obehagligt... är ju ensam m barnen varannan vecka och vill inte somna och inte vakna upp efter natten... så jag blev orolig! tack och god jul på dig själv!