fredag, december 04, 2009

God Jul!


Min underbara barn julen 09! Mamma älskar er!

5 kommentarer:

Ullis sa...

vilka snyggingar! Mycket att vara stolt över. Kram

Wickans värld sa...

Vilka sötingar! Jag förmodar att de varit jättesnälla så Tomten kommer med en stoor säck med julklappar till dem!
Ha de gött!

Johanna sa...

Sötnosar! Nästan så jag blir sugen på att köpa en tomteluva åt mig själv, men jag tvivlar på att jag blir lika söt i en.. :)

Saker och ting sa...

bry dig inte om alla rabiata amma mammor. dom är int ett dugg bättre. en mamma som tar tag i gnäll sitvationen och ger barnet vad det behöver. är mycket bättre. det är ingen prestige i att amma. huvesaken barn och mamma är nöjd. Jag amma första i 4 mån, andra i 3 och sista i 6mån. och jag har annvänt ersättning oxå. för oscar var så hungrig. nått med att karlar behöver mer?? jag skulle villja starta en egen föräldra utbildning där man lägger ner amnings stressen och pratar om pappans föräldra roll i början (att stå ut med sur tjej =) relationer och prata om sånt man inte tar upp. ha kul i hopp. inte så mammaigt och för oss som inte diggar fc =) ha en bra helg =)

Mona sa...

Hela gänget samlad ,,ursöta!